  • Data: 2009-01-15 01:32:04
    Temat: Re: wtargnięcie do mieszkania i wymiana zamków - pilne!
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > w jakiej foirmie miałaś tą umowę najmu? jak pisemnej to masz dowód na to ze
    > to ty tam mieszkasz,

    problem w tym ze z mieszkania zniknęło wszystko, moje rzeczy osobiste,
    dokumenty, dokumenty mojej prywatnej firmy, papiery firmy w ktorej
    pracuje, sprzet agd, rtv, zabytkowe nuty, kupa płyt analogowych i cd,
    itd... umowa tez byla w mieszkaniu:(

    > powinnaś zgłosić na policję włamanie (i co tam jeszcze się da) oraz kradzież
    > (oszacuj sobie na jaką kwotę ciebie okradła) i co dalej, chyba tylko czekać
    > na proces,

    wszystko juz złozone. otrzymalam info, ze jesli nie znajdzie sie ktos,
    kto widzial ją z moimi rzeczami w rekach, to beda zmuszeni zamknac
    sprawe, bo nie beda mieli zgody prokuratora na przeszukanie jej
    majatku.
    po poludniu okazalo sie, ze jednak ktorys z sasiadow widzial i juz
    poszlo. jutro bede wiedziec wiecej kiedy, co i jak. chce wierzyc ze to
    swiatełko w tunelu...

    > p.s. a jak juz ci nerwy puszczą to wrzuć koktail mołotowa jej w nocy przez
    > oknodomieszkania:O)

    ad. p.s. nie lubie zapachu benzyny, wiec myslalam o postawieniu na jej
    podwórku jakiegos płonacego krzyza, czy tablicy z napisem: mieszka tu
    złodziejska menda, nie wspominajac o jakichs bradziej drastycznych
    obrazach:/
    najgorsze jest czekanie i niemoc, czlowiek wymysla sobie w tym czasie
    rozne sposoby zaspokojenia zadzy zemsty, mozna ogłupiec... mysl ze
    obcy ludzie bez mojej wiedzy dotykali moje osoboiste rzeczy przyprawia
    o mdłosci i nerwa...