  • Data: 2009-01-15 02:05:55
    Temat: Re: wtargnięcie do mieszkania i wymiana zamków - pilne!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    e...@g...com wrote:

    > wszystko juz złozone. otrzymalam info, ze jesli nie znajdzie sie ktos,
    > kto widzial ją z moimi rzeczami w rekach, to beda zmuszeni zamknac
    > sprawe, bo nie beda mieli zgody prokuratora na przeszukanie jej
    > majatku.

    eee, to ciekawe jak oni dostają zgody na jakiekolwiek przeszukania.
    coś bym policmajstra kopnął w d ..., żeby zaczął myśleć.

    > po poludniu okazalo sie, ze jednak ktorys z sasiadow widzial i juz
    > poszlo. jutro bede wiedziec wiecej kiedy, co i jak. chce wierzyc ze to
    > swiatełko w tunelu...

    bez tego też by poszło.

    > ad. p.s. nie lubie zapachu benzyny, wiec myslalam o postawieniu na jej
    > podwórku jakiegos płonacego krzyza, czy tablicy z napisem: mieszka tu
    > złodziejska menda, nie wspominajac o jakichs bradziej drastycznych
    > obrazach:/

    jak babka złoży doniesie, że ktoś jej grozi i ona się boi i wskaże na
    ciebie, to ty będziesz miała więcej kłopotów niż ona.

    > najgorsze jest czekanie i niemoc, czlowiek wymysla sobie w tym czasie
    > rozne sposoby zaspokojenia zadzy zemsty, mozna ogłupiec...

    to ci już napisałem. idź do solarium, może jakiś masaż dla rozluźnienia.
    Szkoda zdrowia, to się potem z wiekiem cholernie odbija.