  • Data: 2006-10-11 14:10:00
    Temat: Re: windykacja z KRUKa
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com napisał(a):

    > Raczej kruk sobie naliczył. Nie wyobrażam sobie legalnego oprocentowania
    > które by z 2k zrobiło 7k w rozsądnym okresie czasu.

    Z tego co wiem, to ona na początku spłacała bankowi po 50 zł i to były
    same odsetki. Dług 2000 zł dalej sobie wisiał. Potem przestała wpłacać
    do banku, bo była już zdesperowana, więc bank sprzedał dług firmie
    windykacyjnej. Uzgodniła z tą firmą spłaty po 100 zł i spłaca, ale to są
    dalej podobno tylko odsetki. Ona chyba do us* śmierci tego długu nie
    spłaci :-(

    --
    Kaja