  • Data: 2005-10-11 21:18:12
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie życie dla dziecka w dwóch domach, to sie IMHO bez dobrej woli
    > rodziców nijak ustawą ustalić nie da...

    nie no zmusic oczywiscie do odwiedzin nie mozna, mowa o tych co chca a przez
    glupie matki nie moga

    > Miałeś do czynienia z małym dzieckiem, sprobuj poopiekować się
    > nastolatkiem;-)

    heh, ale nastolatek to juz sam sie moze do rodzica wybrac wiec tu juz
    takiego problemu nie ma.

    > Żartujesz, gdzie znajdziesz opiekunkę za takie pieniądze?

    popatrz na to z innejstrony, lepiej nie miec zdanych pieniedzy czy tyle? Ja
    na pocztaku tyle zarabialem i bylem zadowolony,
    moze zatrudnic studentke.

    > A won! Dziecko ma ojca, matkę, babkę, dziadka - z jakiej paki wysyłaśz
    > jego matke po moje pieniądze, znaczy zasiłek?

    mowa o pipach ktore ukrywaja dzieci przed drugim bylym. Czyli, nie masz
    zadnych praw masz tylko placic!

    Czy w związku z tym mam
    > prawo wniesc do sądu o widzenie się z tym dzieckiem?

    w ogle nie wpowinno byc widzien i ograniczen, to absurd,

    > No dobrze - mamy juz 320 na opiekunkę, ile moze przy takiej cenie
    > opiekunki kosztować mieszkanko ( nie apartament, tylko niskostandardowe
    > mieszkanie) - 400zł? to juz 720. Najniższa pensja to jakies 650 do
    > ręki, to jest to, co dostanie na pewno, jeśli dostanie legalna pracę.
    > Jak widzisz - za mało, nie będzie czekolady, ani chlebka.

    no i to powod by zachowywac sie jak czlowiek , a dziecku taty nie odbierac
    :-)
    mysle ze dobra motywacja :)

    > Płacenie na jedzonko dla dziecka nie jest szmaceniem rodzica.

    "nie masz zadnych praw masz tylko placic! " mowa o matkach (ojcach) pipach

    > Moja znajoma pracuje, wynajmuje, nie ma opiekunki i nie wyrabia( i nie
    > zarabia najniższej krajowej). A tatuś dzieci ukrył majątek przed
    > komornikiem i udaje, że żyje z renty mamusi. Jest własnym dzieciom
    > winien średniej klasy samochód za parę lat alimentów. To jest dopiero
    > skurwysyństwo (nawet faceci tak mówią, czyzby solidarność?)

    trafilila na sk. tu tez mozna zaostrzyc prawo (ale po stronie urzednikow by
    ich zmobilizowac)

    > Mówisz o dziecku, nie o pluszowej zabawce.

    kodeks karny wykonawczy pozwala na "wychowywanie" przez okreslony czas,
    czyli wtedy jak dziecko sie pnaprawde przywiaze zostaje odebrane, uwazasz ze
    to jest lepsze rozwiazanie?
    Sluchaj ktos popelniajac przesteptwo musi godzic sie z konsekwencja, sa
    dzadkowie, jest maz, ktory idac
    d wiezienia dokladnie tak samo cierpi, nie mozna faworyzowac nikogo tylko
    dlatego ze ma cycki.

    > ZAleży, jaki ojciec i zależy, jaka matka. Normalni pewnie podle,
    > nienormalnym to zwisa.

    faktem jest ze wszyscy maja byc traktowani rowno.

    > Ale na szczęście zdarzają się też i faceci.

    pewnie jako lawnik stanowiacy 1/3 glosow :-)

    P.