  • Data: 2009-08-26 19:30:20
    Temat: Re: [wchodzenie w kompetencje]
    Od: "rav" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > a możesz nakazywac. ja ci mogę np. nakazać demontaż anteny z balkonu.
    > Wchodząc tym samym w kompetencje twojej spółdzielni mieszkaniowej, która
    > też może ci to nakazać. A ty mnie możesz olać.
    >
    > Tak długo jak długo nie twierdzę, że jestem przedstawicielem twojej
    > spółdzielni, a ty nie twierdzisz, że jesteś urzędnikiem UKE możesz
    > możesz sobie nakazywać co chcesz.
    >
    > nakazywanie karalne nie jest, ale podszywanie sie pod inną osobę już tak.
    >
    > A tak przy okazji co ci CB zakłóca? Mikrofalówkę w kuchni?

    Nie. To raczej moja SM uzurpuje sobie kompetencję UKE i z chwilą wpłynięcia
    skargi na zakłócenia (nie ważne czy faktycznie ma to miejsce czy też są one
    generowane innymi czynnikami), nakazuje użytkownikowi radia na demontaż anten
    z uwagi na wyżej przestawione "utrudnienia". A jak zapewne wiesz:

    "Zgodnie z art. 199 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo
    telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) Prezes UKE jest
    organem uprawnionym do kontroli przestrzegania przepisów, decyzji oraz
    postanowień z zakresu telekomunikacji, gospodarki częstotliwościami lub
    spełniania wymagań dotyczących kompatybilnosci magnetycznej, a tak.e (zgodnie
    z art. 199 ust. 2) do kontroli znajdującej się w obrocie lub oddanej do u.ytku
    aparatury, w tym telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych."

    Tym samym SM nie może nakazać demontażu anteny z uwagi na skargę gdyż wszelkie
    związane z przedmiotem sprawy problemy przyjmuje UKE (http://tinyurl.com/cvskt3).