  • Data: 2009-08-26 19:40:29
    Temat: Re: [wchodzenie w kompetencje]
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    rav wrote:

    > Nie. To raczej moja SM uzurpuje sobie kompetencję UKE i z chwilą wpłynięcia
    > skargi na zakłócenia (nie ważne czy faktycznie ma to miejsce czy też są one
    > generowane innymi czynnikami), nakazuje użytkownikowi radia na demontaż anten
    > z uwagi na wyżej przestawione "utrudnienia".

    No więc sobie może nakazywać. Jak długo nie twierdzą, że są UKE to sobie
    mogą. Odpisz im, że nie mają takich komptencji i już.

    Zakładam oczywiście, że antena zamontowana jest zgodnie "ze sztuką".
    I założę się, że nie jest.
    Mogą nakazać rozbiórkę czegokolwiek co gdzieś tam sobie zostało
    zamontowane jesli zostało zamontowane nieprawidłowo, ale bez znaczenia
    jest czy to CB czy cokolwiek inne.