eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowarunkowo umorzyli › Re: warunkowo umorzyli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <1...@4...net>
    <5f0722d6$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <d5y16vd2l9uc.1u1z6az7r9qrs$.dlg@40tude.net>
    <5f08b87e$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5f0ae7de$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <eqld38wdvhw2.19tna4utgqqq5$.dlg@40tude.net>
    <5f0cb0bd$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0d6219$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0daddb$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <1kywskct2kjpf.1hw9wuiiyq3te$.dlg@40tude.net>
    <5f0dcde4$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1018fd$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f101a38$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1029dd$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5f104552$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1057c2$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f10981b$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5f10981b$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: warunkowo umorzyli
    Date: Thu, 16 Jul 2020 21:06:40 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 54
    Message-ID: <5f10a542$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.97.158
    X-Trace: 1594926402 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17353 83.26.97.158:51292
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3634
    X-Received-Body-CRC: 4132156552
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:799733
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5f10981b$0$518$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.07.2020 o 15:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    >>> To o czym piszesz ma niewielkie znaczenie, albowiem przy hamowaniu
    >>> awaryjnym najczęściej dochodzi do zablokowania kół. W praktyce w
    >>> poważniejszych przypadkach p prostu biegły robi eksperyment
    >>> procesowy i
    >>> bada, jak dany samochód się zachowuje na danej konkretnej
    >>> nawierzchni.
    >
    >> Ponoc zrobili w tym slynnym niedawno wypadku w Warszawie na
    >> przejsciu
    >> ... ale mieli szczescie, bo samochod prawie caly.
    >
    >> W wielu przypadkach to juz nie ma jak przetestowac, a chocby glupia
    >> zbita szyba przez pieszego (napad z wlamaniem :-)) utrudnia
    >> jezdzenie
    >> 130 ...

    >Nasz TU-154 w Smoleńsku też niespecjalnie się nadawał do
    >eksperymentowania a dali radę.

    mieli drugi, identyczny ... prawie.
    Ale warunki pogodowe inne, choc akurat nie to testowano.

    >Samochody też bywaj ą w wielu podobnych ukompletowaniach budowane.

    Jakos nie bardzo mi sie chce wierzyc.

    >> A do Oswiecimia zanim podstawia druga opancerzona limuzyne, to
    >> pogoda
    >> sie zmieni.

    >Biegli u żywają jeszcze takich specjanych programów do symulacji.

    Czyli symulacja od poczatku do konca, a nie rzeczywistosc.

    >> Wiec biegly zagląda do bieglych ksiazek, i pisze "wspolczynnik
    >> tarcia
    >> opony na suchej nawierzchni 0.6-0.8".

    >Tu już pomagają oględziny miejsca zdarzenia. Współczynnik rzeczywisty
    >da
    >się policzyć z długości drogi hamowania.

    Ale chcesz policzyc predkosc z drogi hamowania i wspolczynnika,
    predkosc jest Ci potrzebna, nie wspolczynnik, za wspolczynnik nie
    posadzisz :-)

    A teraz kazdy samochod z ABS i trudno te droge ustalic ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1