  • Data: 2006-11-26 16:07:27
    Temat: Re: uzupelnienie
    Od: "ngo" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdy posiałem u siebie trawę to tez ją po posianiu "udeptałem"...
    > I w drugą stronę - czy każde miejsce, gdzie rośnie trawa (łąka) to
    > trawnik?
    > Skoro nie, to trawa lub jej brak nie przesądza o nazwie miejsca.
    > Jeśli nie widzisz trawy (jest warstwa śniegu, a trwa pod nim) to dla
    > ciebie
    > jest to...?
    > Po co (a zwłaszcz drugi raz)? Na TEJ grupie wystarczy art.... KW

    cytowalam, gdyz nie widze powiazania pomiedzy Pana argumentami a kodeksem
    wykroczen. jesli nie widze trawy bo lezy na nim wartswa sniegu to imho nie
    popelniam wykroczenia z art 144. tak samo i tutaj - jesli czegos nie ma - bo
    jest juz dawno zniszczone - to jak moge to niszczyc? jesli ktos Panu wybije
    szybe w samochodzie, bedzie zbita, podziurawiona i ja uderze w te sama szybe
    /juz wybita/ to wedlug Pana odpowiadam za uszkodzenie mienia?