  • Data: 2006-11-27 05:01:01
    Temat: Re: uzupelnienie
    Od: "ngo" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Idąc tym tokiem myślenia
    > dobijanie rannego człowieka (lub zadawanie mu kolejnej rany) nie byłoby
    > karalne.

    ale nam sie makabrycznie zrobilo z tymi przykladami, ale to pan zaczal. wiec
    idac Pana tokiem rozumowania - jesli strzele do zabitego juz czlowieka /mam
    swiadomosc, ze juz ten czlowiek nie zyje/ to wedlug Pana rozumowania -
    odpowiadam za zabojstwo?:-))) a moze za wspoludzial?/oczywiscie zalozenie
    jest jak przy naszym nieszczesnym trawniku, ze juz dawno ten czlowiek nie
    zyje, a ja nie mam nic wspolnego z jego zejsciem smiertelnym/
    ps
    trawnik
    1. <teren zasiany trawą>
    2. <teren, na którym ułożono sztuczne pokrycie przypominające trawę; też:
    samo takie pokrycie>
    EOT