    From: "Mirosław Backa" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ubezpieczalnia oszusci
    Date: Tue, 11 Nov 2008 06:35:59 +0100

    > jesli jest tak jak piszesz, to kierujesz swoje kroki do prokuratury i
    > skladasz zawiadomienie o podejrzeniu polenienia przestepstwa (czy jak sie
    > to tam ladnie nazywa) przez ubezpieczalnie, polegajacego na probie
    > wyludzenia nienaleznej oplaty za niebyle swiadczenie :)
    > a najlepiej zainwestowac pare zlotych w prawnika, ktory to wszystko ladnie
    > napisze wraz z odpowiednimi paragrafami
    >
    > wczesniej dzwonisz, wysylasz list polecony do osoby z ubezpieczelni ktora
    > twoja sprawe prowadzi i zawiadamiasz ich, ze w zwiazku ich dzialaniem,
> [...]

    Witam, rozmawiałem z rzecznikiem ubezpieczeniowym i wg. niego nierozwiązanie
    umowy,
    którą rzekomo zawarłem trzeba rozróżnic od próby oszustwa na cenie usługi.
    I tak wg. Ustawy o ochronie niektorych praw konsumenckich(...) z 2000r
    paragraf.10.
    jest napisane, że musi minąć 3 miesiące od rozmowy (umowy ustnej) kiedy ona
    nabiera mocy.
    I generalnie firma ubezpieczeniowa przeczekała ten okres, bo w rozmowie
    telefonicznej mi nic nie powiedzieli,
    że mam prawo odstąpić od tej umowy w terminie do 10 dni. Ja z nimi umowę
    rozwiązałem przez maila,
    ale nie mogę go po tak długim czasie odnależć, więc nie mam dowodu (a kto
    się mógł spodziewać, że zastawiają pułapke).
    I na to wychodzi, że prawnie umowę zawarłem z nimi i mam im zapłacić za ten
    okres ubezpieczenia.
    Czy ja się myle? Proszę poprawcie mnie bo już chyba zgłupieje od tych
    oszustw.
    pozdr.