eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotowar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi › Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "RBS" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
    Date: Fri, 13 Jan 2006 10:00:09 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 27
    Message-ID: <dq7pn4$leu$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <dq6pbf$7pb$1@inews.gazeta.pl> <v...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: bjws027.bj.uj.edu.pl
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1137142308 21982 149.156.94.27 (13 Jan 2006 08:51:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Jan 2006 08:51:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:358146
    [ ukryj nagłówki ]

    Co Ty mówisz, 3 dni na zwrot towaru z paragonem fiskalnym i nie naruszoną
    ceną. Wczoraj właśnie to zrobiłem dzwoniąc ze sklepu do centrali w Poznaniu,
    co prawda ze swej komórki, ale ... jednak.
    postraszyłem trochę i od ręki !
    Więc jak to jest !?


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:vc7j93-ob1.ln1@ziutka.router...
    > Dnia 12.01.2006 Piotr <P...@i...pl> napisał/a:
    > > czy sklep sprzedający ciuchy dżinsowe może zamieścić cos takiego na
    > > paragonie (towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi) i dzięki temu
    nie
    > > będzie obowiązywała go żadna gwarancja czy rękojmia ani też możliwość
    zwrotu
    > > do tygodnia czy dwóch?
    >
    > Gwarancja nie jest obowiązkowa. Rękojmię można wyłączyć. Niezgodnośc z
    > umową obowiązuje nawet w przypadku towaru drugiej kategorii o ile
    > reklamacja nie będzie dotyczyła wady z tym związanej. A prawa zwrotu
    > towaru przy zakupach w sklepie nie ma już od ładnych paru lat - wyłącznie
    > dobra wola sprzedawcy.
    >
    > --
    > Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1