-
1. Data: 2006-01-12 23:39:47
Temat: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
Od: "Piotr" <P...@i...pl>
czy sklep sprzedający ciuchy dżinsowe może zamieścić cos takiego na
paragonie (towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi) i dzięki temu nie
będzie obowiązywała go żadna gwarancja czy rękojmia ani też możliwość zwrotu
do tygodnia czy dwóch?
pozdrawiam
Piotr
-
2. Data: 2006-01-13 00:04:15
Temat: Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 12.01.2006 Piotr <P...@i...pl> napisał/a:
> czy sklep sprzedający ciuchy dżinsowe może zamieścić cos takiego na
> paragonie (towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi) i dzięki temu nie
> będzie obowiązywała go żadna gwarancja czy rękojmia ani też możliwość zwrotu
> do tygodnia czy dwóch?
Gwarancja nie jest obowiązkowa. Rękojmię można wyłączyć. Niezgodnośc z
umową obowiązuje nawet w przypadku towaru drugiej kategorii o ile
reklamacja nie będzie dotyczyła wady z tym związanej. A prawa zwrotu
towaru przy zakupach w sklepie nie ma już od ładnych paru lat - wyłącznie
dobra wola sprzedawcy.
--
Marcin
-
3. Data: 2006-01-13 09:00:09
Temat: Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
Od: "RBS" <r...@i...pl>
Co Ty mówisz, 3 dni na zwrot towaru z paragonem fiskalnym i nie naruszoną
ceną. Wczoraj właśnie to zrobiłem dzwoniąc ze sklepu do centrali w Poznaniu,
co prawda ze swej komórki, ale ... jednak.
postraszyłem trochę i od ręki !
Więc jak to jest !?
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
news:vc7j93-ob1.ln1@ziutka.router...
> Dnia 12.01.2006 Piotr <P...@i...pl> napisał/a:
> > czy sklep sprzedający ciuchy dżinsowe może zamieścić cos takiego na
> > paragonie (towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi) i dzięki temu
nie
> > będzie obowiązywała go żadna gwarancja czy rękojmia ani też możliwość
zwrotu
> > do tygodnia czy dwóch?
>
> Gwarancja nie jest obowiązkowa. Rękojmię można wyłączyć. Niezgodnośc z
> umową obowiązuje nawet w przypadku towaru drugiej kategorii o ile
> reklamacja nie będzie dotyczyła wady z tym związanej. A prawa zwrotu
> towaru przy zakupach w sklepie nie ma już od ładnych paru lat - wyłącznie
> dobra wola sprzedawcy.
>
> --
> Marcin
-
4. Data: 2006-01-13 09:26:57
Temat: Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
Od: "K." <k...@o...pl>
> Co Ty mówisz, 3 dni na zwrot towaru z paragonem fiskalnym i nie naruszoną
> ceną. Wczoraj właśnie to zrobiłem dzwoniąc ze sklepu do centrali w Poznaniu,
> co prawda ze swej komórki, ale ... jednak.
> postraszyłem trochę i od ręki !
Nie postraszyłeś tylko sprzedawca wolał miec z Tobą święty spokój niż robić z
chama gentelmena:-)
> Więc jak to jest !?
Jakbyś zadał sobie trochę wysiłku i przeczytał wątki na tej grupie - to
wiedziałbyś że piszesz bzdury do kwadratu.
K.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2006-01-13 09:32:38
Temat: Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 13.01.2006 RBS <r...@i...pl> napisał/a:
> Co Ty mówisz, 3 dni na zwrot towaru z paragonem fiskalnym i nie naruszoną
> ceną. Wczoraj właśnie to zrobiłem dzwoniąc ze sklepu do centrali w Poznaniu,
> co prawda ze swej komórki, ale ... jednak.
> postraszyłem trochę i od ręki !
> Więc jak to jest !?
"..dobra wola sprzedawcy."
--
Marcin
-
6. Data: 2006-01-13 19:10:25
Temat: Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
Od: castrol <j...@w...blumen.pl>
Piotr napisał(a):
> czy sklep sprzedający ciuchy dżinsowe może zamieścić cos takiego na
> paragonie (towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi) i dzięki temu nie
> będzie obowiązywała go żadna gwarancja czy rękojmia ani też możliwość zwrotu
> do tygodnia czy dwóch?
zwrotowi nie podlega zaden towar, nawet ten pierwszej kategorii :)
Gwarancje daje producent, sklep moze odpowiadac jedynie z tytulu
niezgodnosci towaru z umowa, i nie ma znaczenia czy towar jest pierwszej
czy drugiej kategorii. W przypadku przeceny z powodu jakiejs wady,
klient nie moze tej wady reklamowac.
--
Pozdrawiam
Jacek
-
7. Data: 2006-01-13 19:11:27
Temat: Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
Od: castrol <j...@w...blumen.pl>
RBS napisał(a):
> Co Ty mówisz, 3 dni na zwrot towaru z paragonem fiskalnym i nie naruszoną
> ceną. Wczoraj właśnie to zrobiłem dzwoniąc ze sklepu do centrali w Poznaniu,
> co prawda ze swej komórki, ale ... jednak.
> postraszyłem trochę i od ręki !
> Więc jak to jest !?
czytac ze zrozumieniem, jest to dobra wola sprzedawcy, chyba ze zakup
zostal dokonany poza siedziba firmy, badz przez interent itp
Pozdrawiam
Jacek
-
8. Data: 2006-01-14 01:55:29
Temat: Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 13.01.2006 castrol <j...@w...blumen.pl> napisał/a:
> zwrotowi nie podlega zaden towar, nawet ten pierwszej kategorii :)
> Gwarancje daje producent, sklep moze odpowiadac jedynie z tytulu
Tak tylko gwoli formalności: Sklep także może być gwarantem. Zresztą nie
tylko sklep i producent. Zdarza, że jest to np. jakieś przedsiębiorstwo
specjalizujące się w tego typu naprawach z którymi producent, importer lub
sprzedawca zawarli stosowną umowę.
--
Marcin
-
9. Data: 2006-01-14 13:00:26
Temat: Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
Od: "Joanna" <j...@g...pl>
Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
news:43c7fb60$1@news.home.net.pl...
chyba ze zakup
> zostal dokonany poza siedziba firmy, badz przez interent itp
>
i wtedy??? już to kiedyś przerabiałam ale jakoś mi uciekło....
-
10. Data: 2006-01-14 14:20:38
Temat: Re: towar drugiej kategorii nie podlega zwrotowi
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 14.01.2006 Joanna <j...@g...pl> napisał/a:
>
> Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
> news:43c7fb60$1@news.home.net.pl...
> chyba ze zakup
>> zostal dokonany poza siedziba firmy, badz przez interent itp
> i wtedy??? już to kiedyś przerabiałam ale jakoś mi uciekło....
Wtedy najlepiej użyć groups.google.com
--
Marcin