  • Data: 2010-10-12 18:16:15
    Temat: Re: "tlumaczenie sie" policjantowi
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Nie da się znaleźć podstaw do odmowy wzięcia udziału w tej szopce.

    Bardziej liczyłem na podstawę do wydania takiego polecenia.
    Z tego co piszesz odnoszę wrażenie, że to raczej mało formalne
    działania, za to z poparciem z samego wierzchołka. No nic, nie jestem
    policjantem i mnie to bezpośrednio nie dotknie, ale gdybym się w
    takiej sytuacji znalazł to nie pasowałoby mi to i to bardzo.

    A z punktu widzenia kontrolowanego kierowcy? Czy mam prawo żądać by w
    czynnościach nie uczestniczyła ekipa szołbiznesu, nawet w charakterze
    obserwatorów?
    Podobna sprawa: co jakiś czas organizowane sa takie akcje, że
    policjantom z drogówki towarzyszą dzieci wręczające jabłko (nagroda)
    lub cytrynę (kara) albo ksiądz udzialający pouczenia. A wszystko to
    zamiast ewentualnego mandatu i punktów od policjanta. Czy mam prawo
    odmówić udziału w takich hapeningach? Nie mam nic przeciw dzieciom czy
    księżom, ale skoro jestem przymusowo stawiany w roli kontrolowanego to
    nie chcę by mieszały sie do tego, że tak powiem, elementy
    pozaformalne.