  • Data: 2010-10-13 19:38:28
    Temat: Re: "tlumaczenie sie" policjantowi
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4826e$4cb607cf$5964bc96$20352@news.upc.ie m4rkiz
    <a...@b...cpl> pisze:

    > ty tak na powaznie?
    Skąd - dla jaj.
    Dużych i sadzonych.
    Najlepiej na bawarskim boczku.

    > popelnienie wykroczenia jest karane w inny sposob
    > policjant dostaje dodatkowe, proste narzedzie z ktorego moze (nie musi)
    > korzystac zgodnie ze wspomnianym rozdzialem 17 zeby sprawy uproscic
    > masz z tym jakis problem? kazesz mu spadac i wyjasniasz sprawe sedziemu
    Nie mam problemu. Poddaję się, właściwie już dawno się poddałem.
    Pamiętam jak kiedyś przed laty czytałem biernie archiwum tej grupy. Często
    rzetelne odpowiedzi z podaniem podstaw prawnych, linkami itd. A przede
    wszystkim mam wrażenie, że jakby odsetek czytających ze zrozumieniem był
    większy, mniej bełkotu bez związku i znaczenia, dyskutowania z soba samym
    itp.
    Już od dawna mnie to wkurwia, zniechęca i prowokuje.
    Widocznie staję się zgredem, chyba zmienię nick.

    --
    Jotte