  • Data: 2010-10-12 17:04:58
    Temat: Re: "tlumaczenie sie" policjantowi
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i9230g$3io$3@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Wiesz, kazałbym Ci raz podowodzić poważnymi działaniami i dał do
    > dyspozycji tak filozoficznie myślących policjantów, to byś zmienił
    > zdanie.
    Albo ja bym ci pokazał, że nie masz praw i możliwości jakie sobie
    przypisujesz.

    > Z tego co się orientuję, to wyglada tak, że ekipa programu przyjeżdża i
    > dopisuje sie ją do jednej z załóg.
    Cywil jako członek załogi służby mundurowej?
    Ej, jednak przydałoby się trochę konkretów, przepisów w miejsce luźnej gadki

    > Jest. Wsadzasz mu do radiowozu kamerzystę i wysyłasz do służby - i to
    > kończy dywagacje.
    Nadal brak podstaw tych twierdzeń. Jeden taki komendancina wysłał służbowy
    radiowozem po jakiegoś katabasa. Kiepsko na tym wyszedł, jak sprawa wyszła
    na jaw.
    Ale i tak nie kończy. Jako dowódca patrolu zabraniam mu filmowania.

    > Nie będę komentował z wiadomych niektórym względów.
    Qrdę, to ty gadasz o czymś, czego nawet w telewizorze nie widziałeś??

    --
    Jotte