  • Data: 2010-10-19 16:45:12
    Temat: Re: "tlumaczenie sie" policjantowi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i924kv$kok$1@news.dialog.net.pl...

    > Albo ja bym ci pokazał, że nie masz praw i możliwości jakie sobie
    > przypisujesz.

    No dobra, można polemizować z każdym poleceniem, ale bardzo szybko takiego
    gliniarza wsadza sie za biurko, bow akcji z takim "psychopatą" nikt dłużej
    nie wytrzyma.

    > Cywil jako członek załogi służby mundurowej?
    > Ej, jednak przydałoby się trochę konkretów, przepisów w miejsce luźnej
    > gadki

    To akurat najmniejszy problem. Jeżdżą księżą, nauczyciele, radni. Całys
    zereg pozaresortowych służb kontrolnych (SANEPID, Inspekcja Handlowa, PIP).
    Przepis dopuszcza przybranie do pomocy każdej osoby, któa wyrazi na to
    zgodę.

    > Nadal brak podstaw tych twierdzeń. Jeden taki komendancina wysłał
    > służbowy radiowozem po jakiegoś katabasa. Kiepsko na tym wyszedł, jak
    > sprawa wyszła na jaw.
    > Ale i tak nie kończy. Jako dowódca patrolu zabraniam mu filmowania.

    Nie ma podstawy prawnej do zabronienia filmowania. Wałkowaliśmy tu juź to
    wiele razy. Są przepisy pozwalajace na bazie ochrony wizerunku zablokować
    możliwość emisji.

    > Qrdę, to ty gadasz o czymś, czego nawet w telewizorze nie widziałeś??

    Nie o to chodziło akurat.