  • Data: 2010-10-14 00:39:57
    Temat: Re: "tlumaczenie sie" policjantowi
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.10.2010 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > odmawiam udzielenia wyjaśnień bez mojego adwokata. ;-)

    W ten sposób to sobie można w prosty sposób załatwić 50 minut papierkologii
    plus komplecik punktów i wartości mandatu. Przy dalszych upierdliwościach
    przegląd bagażnika itd. Szkoda po prostu czasu i reszty zasobów.
    A to nie koniec ich możliwości, wiec nie widzę sensu.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".