  • Data: 2007-02-26 07:57:54
    Temat: Re: tekst w interneci a prawo
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Widać, że jesteś wkurzony, ale publikacja taka może tylko poskutkować
    > oskarżeniem z art 212 KK. Poprzeklinaj sobie w domu, w kącie i zbieraj
    > ewentualne dowody przeciw byłemu pracodawcy. Jeśli zajdzie potrzeba to ty
    > będziesz mógł go oskarżyć. Natomiast takie chlapanie jęzorem w nerwach nie
    > przyniesie ci pożytku.

    > Widać, że jesteś wkurzony, ale publikacja taka może tylko poskutkować
    > oskarżeniem z art 212 KK. Poprzeklinaj sobie w domu, w kącie i zbieraj
    > ewentualne dowody przeciw byłemu pracodawcy. Jeśli zajdzie potrzeba to ty
> [...]

    Witaj
    Ja go musze oskarżyć! o sprostowanie świadectwa pracy.
    W związku z tym traktuje ten tekst jako apel do użytkowników tej sieci
    Musze mieć świadków którzy potwierdzą moje dyżury i usuwanie awarii.
    im więcej ich będzie tym lepiej
    Traktuje to także jako krytyke, ostrzeżenie przed współpracą z tą firmą.
    Ten zapis to same fakty, krytykuje się różne instytucje ludzi i firmy w necie.
    Dlaczego nie mogę ostrzec innych przed współpracą z tą firmą?
    Chce to zrobić i postrac się o dobrą pozycję na google dla tego dziada.
    Inaczej go nazwać nie można
    Więcj jeśli ktoś może powiedzieć mi jakie sformułowania przekraczają granice
    prawa i musze je usunąć to dziekuje z góry. Granice dobrego smaku przekroczyłem
    celowo.