  • Data: 2007-02-26 07:25:58
    Temat: Re: tekst w interneci a prawo
    Od: MiCHA <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@p...onet.pl wrote:

    > duże zyski. Ale tylko jednej osobie. Tej, która wogóle nie funkcjonuje
    > decyzyjnie w firmie i nie jest z nią utożsamiana przez użytkowników:
    > właścicielowi.

    A niby komu miała przynosić?

    > Od razu znalazłem nową pracę, oczywiście dalej jako administrator sieci.

    Czym nie wykluczone, że naruszasz jakiś tam paragraf - nie zawsze wolno
    przejść do bezpośredniej konkurencji. Popytaj prawników. Oczywiście
    zależy czym zajmuje się nowa firma.

    > Ale to nie wszystko, smród z Xxxu zaczyna być natrętny. Ma na celu podważenie
    > mojej dobrej opinii zawodowej! Zostałem oskarżony o naruszenie praw
    > autorskich. Tyko dureń może rościć sobie prawa do rozwiązań opartych o kod
    > otwartych źródeł (dla niewtajemniczonych powiem, że chodzi o Linux).

    I nigdy w ciągu tych lat pracy nie napisałeś żadnego skryptu, czy
    programiku dla serwera? Nie wierzę, że nie. A jeśli tak, to prawa do
    nich ma Twój były pracodawca.

    --
    MiCHA