  • Data: 2007-04-06 18:39:55
    Temat: Re: tak z ciekawosci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "salicki" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:76710$4615e1b5$540a99c9$31070@news.chello.pl...
> [...]

    Mamy w tym wypadku dwa aspekty sprawy. Po pierwsze - jeśli wierzyć zacytowanemu
    artykułowi - to ktoś przesadził kierując wniosek o ukaranie do sądu. Oczywiście
    sędzia powinien to ewidentnie odrzucić, bo to bzdura wierutna i było by po
    sprawie, ale tak się nie stało. Wychodzi na to, ze dwie albo i więcej (bo
    jeszcze kilka osób po drodze dokumenty ogląda) popełniły błąd, albo coś jest w
    aktach "naciągnięte".

    Osobne zagadnienie, to koszty oskarżonego. jeśli zostanie uniewinniony, to
    otrzyma zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania. Jeśli obowiązku
    wymeldowania się z adresu w Polsce (jak przeważająca większość wyjeżdżających)
    nie dopełnił albo przynajmniej nie ma zameldowania tymczasowego za granicą, więc
    w takiej sytuacji ma problem. Nie wiem, czy tam, gdzie jest obowiązek
    meldunkowy, bo jeśli nie ma to można jechać na tym "koniku".