  • Data: 2007-04-07 11:02:16
    Temat: Re: tak z ciekawosci
    Od: Bungo <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Osobne zagadnienie, to koszty oskarżonego. jeśli zostanie uniewinniony,
    > to otrzyma zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania. Jeśli
    > obowiązku wymeldowania się z adresu w Polsce (jak przeważająca większość
    > wyjeżdżających) nie dopełnił albo przynajmniej nie ma zameldowania
    > tymczasowego za granicą, więc w takiej sytuacji ma problem. Nie wiem,
    > czy tam, gdzie jest obowiązek meldunkowy, bo jeśli nie ma to można
    > jechać na tym "koniku".

    obowiazek meldunkowy nie ma nic do rzeczy. Liczy sie faktyczny pobyt i
    udowodnienie tego, w tym kosztow przejazdu i ew. innych.
    podobnie nie musi to byc zwrot kosztow z miejsca zamieszkania - ale z
    miejsca faktycznego pobytu (np. opiekowal sie caly czas chora mamusia,
    mieszkajaca 300 km od sadu i kazdorazowo na rozprawe jezdzil stamtad...)

    Byl juz przypadek, ze zasadzono zwrot kosztow podrozy i pozostalej
    czesci wycieczki zagranicznej swiadkowi, ktorego sad sciagnal z
    zagranicy...

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo