eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju › Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
  • Data: 2007-10-19 08:24:46
    Temat: Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 02:05
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ff8sd7$k0a$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Istnienie dwóch osób op. tym samym numerze PESEL uważam za
    > nieprawdopodobne. Większość baz danych ma to pole jako unikatowe
    > wprowadzony. Wywalały by się ZUS, NFZ, CEL. Często korzystam z tych
    > danych, już różne cuda widziałem, ale dwóch różnych osób o jednym numerze
    > PESEL nie widziałem.

    No to widzisz, praktycy bazodanowi twierdzą coś przeciwnego...

    Np. tu:
    http://groups.google.com/group/pl.comp.bazy-danych/m
    sg/2cd48611a57cd28f

    i tu: Message-ID: <ff8b9n$o9$1@news.onet.pl> (gugle nie zarchiwizowały tego