eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju › Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
  • Data: 2007-10-19 21:17:13
    Temat: Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ff9pkf$2qv$1@news.onet.pl...

    > No to widzisz, praktycy bazodanowi twierdzą coś przeciwnego...

    Wiesz - nie zarzucam temu człowiekowi kłamstwa - ale po pierwsze, to nie są
    praktycy bazodanowi, a jedna (może dwie, bo tej drugiej wiadomości nie
    znalazłem) osoba pisująca na grupę dyskusyjną o bazach danych. Po drugie
    nie napisał chłop, gdzie to widział. A to istotne, czy pobierał dane
    bezpośrednio z CEL-u, czy z jakiejś zależnej bazy danych np. TBD. Nie
    napisał, jak te dane były pobierane. A to ważne, bo ja już widziałem taką
    aplikację do pobierania REGON, co wyświetla na jednym REGON po kilka
    różnych firm. Potem się okazało, ze informatyk się walną, choć był również
    wybitnym specjalistą od baz danych. Ale nie wiedział, jaka jest struktura
    bazy danych i że nie wystarczy znaleźć i pobrać pierwszy odpowiadający
    zapytaniu REGON. Trzeba pobrać odpowiedni. Nie wiem jak wygląda struktura
    CEL-u, ale nie wykluczone, że tam również mogą być takie sztuczki.