eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny krajuRe: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
  • Data: 2007-10-19 10:12:39
    Temat: Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 11:56
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ff9v9r$4ul$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Nie wiem jak to było konkretnie rozwiązane, ale nie zdziwiłbym się jakby
    > gmina pisała pismo do centrali, centrala wstukiwała dane osoby do systemu,
    > wychodziłby numer, pismo z numerem idzie do gminy.

    OK. Tylko tak sobie rozważamy.
    Mamy teraz dwa stanowiska:

    A) Są ludzie co mówią, że to niemożliwie, żeby się powtarzało, ale na
    poparcie mają tylko swoją logikę.

    B) Są ludzie, którzy twierdzą, że widzieli powtarzające się, ale nie wiadomo
    na ile im można ufać i czy powtórzenie wynika z błędów bab w futrze z lisa
    czy też np. z błędnego wpisu w książeczce DO.

    W efekcie nie wiemy nadal czy jest unikalny czy nie jest.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl