eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny krajuRe: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
  • Data: 2007-10-19 10:25:12
    Temat: Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK. Tylko tak sobie rozważamy.
    > Mamy teraz dwa stanowiska:
    >
    > A) Są ludzie co mówią, że to niemożliwie, żeby się powtarzało, ale na
    > poparcie mają tylko swoją logikę.
    >
    > B) Są ludzie, którzy twierdzą, że widzieli powtarzające się, ale nie wiadomo
    > na ile im można ufać i czy powtórzenie wynika z błędów bab w futrze z lisa
    > czy też np. z błędnego wpisu w książeczce DO.
    >
    > W efekcie nie wiemy nadal czy jest unikalny czy nie jest.

    Są przynajmniej dwa udokumentowane przypadki, gdzie po dwóch mężczyzn z
    różnych miejsc Polski mieli takie same PESELe. Przy czym na własne oczy
    nie widziałem, ale ponoć nawet urzędy Skarbowy i Stanu Cywilnego coś w
    tym temacie robiły (przynajmniej tak było mówione u Weissa w radiu).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com