eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju › Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kra
  • Data: 2007-10-16 21:27:30
    Temat: Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kra
    Od: "=== igoR ===" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W Bydgoszczy ostatnio o tym samym czytałem, przy okazji wymiany dowodów
    osobistych. Ludzie urodzili się w Fordonie, miejscowość, która obecnie jest
    dzielnicą Bydgoszczy. I się uparli, aby w dowodzie mieć Fordon. I mają. Urząd
    Miejski się ugiął :)
    I chyba tak powinno być. Jak ktoś się urodził we Lwowie, kiedy ten był polski,
    to co, teraz pisze, że urodził się w Ukrainie?
    Prawo nie działa wstecz, i chyba tu ma zastosowanie ta zasada.
    Ufff... Jak dobrze, że urodziłem się w Lublinie w województwie lubelskim... :-)

    --
    igoR