eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju › Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
  • Data: 2007-10-16 21:21:01
    Temat: Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > A jakie to ma znaczenie tak naprawdę? To jakaś pozostałość ze
    > średniowiecza...

    Niezupełnie, bo niezgodność w danych osobowych może się zemścić w
    bliższej lub dalszej przyszłości. Często są spotykane problemy z błędami
    ortograficznymi w nazwisku czy nazwie miejscowości.

    Mój teść miał np. problemy z nazwiskiem swoim (pisanym wbrew zasadom
    ortografii przez RZ) i swojego ojca (pisanym przez Ż) podczas sprawy
    spadkowej. Ktoś inny z rodziny spodkał się z probleme pisowni
    miejscowości urodzenia w okolicach Lwowa, też chyba przy okazji spadku.

    M.