eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju › Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
  • Data: 2007-10-18 07:34:16
    Temat: Re: tak trochę z przymróżeniem oka - podział administracyjny kraju
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-10-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'Tristan' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > A jeden NIP załatwia problem. Mi np. nazwisko nie jest do niczego potrzebne.
    > Zupełnie... Nie używa się go w potocznych zastosowaniach, bo wtedy
    > funkcjonuje imię. Niespecjalnie używa się w urzędowych bo wtedy albo NIP
    > albo PESEL....

    Może po prostu zastosować CHIP ?
    Z wyświetlaczem na czole :)

    A poważniej - wyobrażasz sobie np. małe dzieci używające NIP'ów zamiast
    imienia i nazwiska? Albo starszych ludzi, którzy w przypadku braku przy
    sobie karteczki z NIP'em nie są w stanie powiedzieć kim są?
    W poczekalni u lekarza też Cię ktoś NIP'em ma wywoływać?
    Bez przesady.

    Ja bym tam nie chciał się nazywać: Tomasz 123-456-78-90
    Brzmi to trochę jak numer seryjny ludzi o imieniu Tomasz :)

    --
    TomaSz.