  • Data: 2005-11-08 12:09:21
    Temat: Re: szkoła
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Monika Zalewska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dkq285$1bv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dzięki serdeczne za odpowiedzi i podpowiedzi. To nie jest kwestia
    > pieniędzy, tylko do czorta zasad panujących w tej szkole. Mam dziwne
    > wrażenie, że szuka się tam (w szkole) kozłów ofiarnych.

    No pewnie, że tak.Po co ma ponosić odpowiedzialność nauczyciel/dyrektor jak
    można zwalić na rodziców...

    > I dlaczego nikt nie chce mi wystawic dokumentu - oswiadczenia, ze w
    > związku z tym, ze mój syn wybił szybę jestem zobowiązana wpłacić taka a
    > taką sumę.

    Bo naprawią za 50% tego co wpłacisz.

    > Szyba na pół wybita stanowiła moim zdaniem większe zagrożenie i taka szybe
    > w trybie natychmiastowym powinno sie wymienić.

    Ależ oczywiście, że tak.
    Przecież to ewidentne zagrożenia dla dzieci jest.
    To w końcu jest SZKOŁA.
    Ja zamiast płacić napisałbym do kuratorium. Dla zasady.
    Winy dziecka jakoś nie mogę się dopatrzeć w tej sytuacji.
    Chyba, że zrobił to celowo.A to z twojego postu nie wynikało.

    A jeśli już chcesz płacić, to po naprawie szyby i na podstawie faktury za
    naprawę chociaż.

    Pozdrawiam

    P.S. Mam identyczną sytuację z pedagogiem w gimnazjum mojego syna ;o).
    I dochodzę do wniosku, że rola pedagoga sprowadza się właśnie do ochrony
    dyrektora przez zwalanie odpowiedzialności na uczniów/rodziców.
    Co więcej - podobnego zdania jest moja żona - nauczycielka od kilkunastu
    lat.