eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoszkody w sklepie › Re: szkody w sklepie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szkody w sklepie
    Date: Wed, 22 Dec 2010 22:53:29 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 55
    Message-ID: <iets0q$8ie$1@news.onet.pl>
    References: <4d111903$0$22796$65785112@news.neostrada.pl>
    <ietat3$1f0p$1@news.ett.com.ua> <ietbb2$1g6$13@inews.gazeta.pl>
    <ietd0g$1frh$1@news.ett.com.ua> <ietj0v$1g6$20@inews.gazeta.pl>
    <ietmn8$1jib$1@news.ett.com.ua>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-1-93.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1293054810 8782 81.190.1.93 (22 Dec 2010 21:53:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 21:53:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ietmn8$1jib$1@news.ett.com.ua>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:663686
    [ ukryj nagłówki ]

    "frank drebin" <b...@v...pl> napisał

    > a co to jest "niedbale wystawiony towar"?

    Niezabezpieczony w wystarczający sposób.
    Taki, który spada, rozsypuje się, przewraca, rozlewa, podczas robienia
    normalnych zakupów.

    > A jeżeli mały wjedzie rowerkiem do sklepu i coś strąci, to też nie
    > zapłacisz i powiesz, że brak wywieszki o zakazie wjazdu rowerkiem?

    Od kiedy to można wjeżdżać rowerkami do sklepu?

    > A jak kobieta wjedzie dużym wózkiem do sklepu i coś strąci?

    To sklep ma problem, jeśli nie przewidział takich sytuacji.
    A jeśli dodatkowo kobiecie lub dziecku coś się stanie, to problem tym
    większy.

    > Pierdzielisz bzdety.
    > Twoim zdaniem towar powinien być za siatką?

    Powinien być umiejscowiony w takim miejscu i zabezpieczony w taki sposób,
    by nie stwarzał ryzyka dla klientów.
    Wczoraj się urodziłeś?

    >> postawili towar byle gdzie i jak popadnie, to zwykła przyzwoitość
    >> wymagałaby nieczepianie się klientów za własne niedbalstwo.

    > nie ma czegoś takiego jak byle gdzie.

    Ależ jest, czego dowodem jest historia z tego wątku.

    > To nie jest spacerniak tylko sklep.

    Nic nie stoi na przedszkodzie, by wywiesić tabliczkę "tu się nie spaceruje,
    tylko kupuje"
    A najlepiej zamknąć drzwi i wydawać towar przez okienko.
    Bo jeśli się nie potrafi w odpowiedni sposób wyeksponować i zabezpieczyć
    wystawy, to pretensje można mieć jedynie do siebie.

    > Ty zniszczyłeś przez swoje niedbalstwo a on przeprosił? frajer nie
    > sprzedawca.

    Nie, to Ty żyjesz chyba jeszcze w czasach PRLu, gdzie sklepikarz był panem,
    a klient złem koniecznym.

    > Ja to takiego klienta który niszczy towar to bym do sklepu więcej nie
    > wpuścił.

    Nie obawiaj się, z taką mentalnością, jaką tu prezentujesz, po miesiącu
    nikt by do Ciebie nawet nie zajrzał :)

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1