  • Data: 2010-12-22 23:26:37
    Temat: Re: szkody w sklepie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/22/2010 4:18 PM, frank drebin wrote:

    > chłopie, gdzie ty żyjesz?
    > W hipermarketach masz szerokie alejki a jak coś spierdzielisz z półki to
    > powiesz, że niezabezpieczony?

    te szerokie alejki w supermarketach to chyba tylko w reklamówkach.

    zwykle w połowie zastawione towarem
    az sie dziewie, ze zadna inspekcja ppoż jeszcze sie do tego nie dowaliła.
    W razie ewakuacji ludzie sie wzajemnie stratują na tych towarach
    porozstawianych w przejściach.

    towar na półce ciężej strącic a jeszcze trudniej się o niego potknąć.

    > a od kiedy nie można?
    > Jakaś ustawa reguluje?

    > człowieku, do zieleniaka też się wpierdzielisz z wózkiem?

    > głupiś człowieku.
    > Sklep ma problem, jeżeli udowodnisz że coś się stało bez twojej ingerencji.

    nie, ty masz problem jak sklep ci udowodni, ze zniszczyles cos celowo.
    w kazdym innym przypadku to sklep ma problem.

    > Jeżeli np. potknąłeś się na wystającym kaflu albo skaleczyłeś się
    > gwoździem wystającym z regału.
    > Tudzież spadnie na ciebie coś z regału a ty nie masz z tym nic wspólnego.
    > Kamery w sklepie są nie tylko przeciw złodziejom, są też przeciwko
    > różnej maści naciągaczom.

    > Człowieku czy ty w ogóle bywasz w sklepach?

    bywam, ale wole jak mi towar dowiozą do domu. Nie lubie targac kilogramow.

    > W jaki sposób twoim zdaniem są zabezpieczone towary na przykład w
    > hipermarketach?

    a muszą być zabezpieczone?
    Mają się nie pałętać między nogami. Wystarczy.

    > Nie bój się, zachodnie sieci działają od dziesiątek lat i nie z takimi
    > debilami mieli do czynienia.

    oczywiscie, ze sobie radza.
    Jak ognia unikają sporów, które mogłby się przerodzić w publiczną
    dyskusję, bo to sie natychmiast odbija na sprzedazy.

    Wolą dołożyć 100 zł niz stracic milion.
    Raz rozwaloną opinię odbudowuje sie latami i ma wpływ rowniez na
    sprzedaz w innych sklepach tej samej sieci.

    Manager sklepu, ktory dopuściłby do pojawienia sie artykułu w gazecie
    lub migawki w telewizji wyleciałby na pysk w tym samym dniu.
    Szczególnie jeśli jego szef dowiedziałby się o całej sytuacji od
    dziennikarzy a nie od managera.

    > Skoro nie zakładają siatek, to chyba nie muszą

    oczywiscie, wpuszczaja to w koszty.

    [ciach]

    > Daj ci człowieku, żebyś swój sklep otworzył.
    > Zobaczysz ilu idiotów chodzi po świecie, z takim podejściem do czyjejś
    > własności.

    wywieś to sobie jako motto przed twoim sklepem.