eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoszerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji... › Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    From: Sweeden <m...@t...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i
    nietolerancji...
    Date: Sat, 24 Jun 2006 21:13:44 GMT

    Atlantis wrote:

    > Radio Maryja powinno zostać za to samo zamknięte już dawno.

    a widzisz.

    nie jest...

    > Mimo
    > wszystko pozwolisz, ze przedstawię Ci główną różnicę. W rm co najwyżej
    > rozgłaszają kretyńskie teorie spiskowe, w które uwierzyć może tylko ktoś
    > o wyjątkowo niskim ilorazie inteligencji. Nie słyszałem (jeszcze)
    > otwartego wezwanie do krucjaty.

    ja slyszalam. I uwazam ze kazdy debil ma prawo do wyrazenia opinii.
    Bo widzisz, czasami w tej opinii moze pojawic sie wynalazek kola.
    Albo, ze nasza planeta nie jest plaska...

    > Natomiast ten członek mwp otwarcie przyznaje się, że promowane przez
    > niego działania nie polegają na prowadzeniu dyskusji, sugeruje, że jest
    > w stanie zabijać w "obronie narodu",

    A ja sugeruje ze moge zanijac debilow.

    I co z tego?

    Dla PRAWNEJ interpretacji potrzeba podstaw.

    > a jego wypowiedzi na forum atakują
    > mniejszość etniczną i wyznaniową jaką stanowią żydzi, rzuca idiotycznym
    > tekstem, że to "heretycy" (jeśli już, to katolicyzm jest herezją bo
    > wykształcił się z judaizmu...) a inni mu podobni odpowiadają podobnymi,
    > wyssanymi z palca twierdzeniami, jakoby ten naród stwarzał dla nas
    > zagrożenie.
    > W innym wątku na tym samym forum umieszczają obraźliwe teksty skierowane
    > do mniejszości seksualnych.

    I CO Z TEGO?

    Kopernik twierdzil sprzecznie w panujaca ideologia.

    WESZpolacy Kopernikami nie zostana, ale nie debilom w nierzadzie
    Marcinkiewicza decydowac.

    > Oczywiście, ale kiedy chce "oczyścić kraj z brudu" za pomocą środków
    > niewerbalnych i zachęca innych do czynienia tego...

    Co innego jest CHCENIE a co innego FAKT WPROWADZZENIA W ZYCIE.

    > Wiesz... Nikt Ci nie
    > mówi, że musisz wszystkich lubić. Top media wypaczyły idee tolerancji
    > utożsamiając ją z sympatią.

    Mnie nie interesuje co mowia media. Nie bucom z prokuratury ustalac
    jakie mam prawo miec opinie.

    Jezeli nie lubie Zydow, to wolno mi. Jezeli nie lubie lodow waniliowych,
    to tez mi wolno.

    Nie tedy droga.

    A widzisz. Nie jest.

    Hmm.