eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoszerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji... › Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
  • Data: 2006-06-24 21:01:33
    Temat: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sweeden napisał(a):

    > To ty tak uwazasz. Radio z ryjem nadaje takie teksty codziennie i nikt
    > nie odwazy sie nawet zapytac Ojca Dyrektora o zdefraudowane akcje stoczni.

    Radio Maryja powinno zostać za to samo zamknięte już dawno. Mimo
    wszystko pozwolisz, ze przedstawię Ci główną różnicę. W rm co najwyżej
    rozgłaszają kretyńskie teorie spiskowe, w które uwierzyć może tylko ktoś
    o wyjątkowo niskim ilorazie inteligencji. Nie słyszałem (jeszcze)
    otwartego wezwanie do krucjaty.

    Natomiast ten członek mwp otwarcie przyznaje się, że promowane przez
    niego działania nie polegają na prowadzeniu dyskusji, sugeruje, że jest
    w stanie zabijać w "obronie narodu", a jego wypowiedzi na forum atakują
    mniejszość etniczną i wyznaniową jaką stanowią żydzi, rzuca idiotycznym
    tekstem, że to "heretycy" (jeśli już, to katolicyzm jest herezją bo
    wykształcił się z judaizmu...) a inni mu podobni odpowiadają podobnymi,
    wyssanymi z palca twierdzeniami, jakoby ten naród stwarzał dla nas
    zagrożenie.
    W innym wątku na tym samym forum umieszczają obraźliwe teksty skierowane
    do mniejszości seksualnych.

    > Kazdy ma prawo miec opinie o jakiejkolwiek narodowosci. Dotyczy to
    > rowniez opinii negatywnej.

    Oczywiście, ale kiedy chce "oczyścić kraj z brudu" za pomocą środków
    niewerbalnych i zachęca innych do czynienia tego... Wiesz... Nikt Ci nie
    mówi, że musisz wszystkich lubić. Top media wypaczyły idee tolerancji
    utożsamiając ją z sympatią.

    > A dlaczego nie Ojcem Dyrektorem za TO SAMO?

    A skąd my mamy to wiedzieć? Bo jest księdzem? Ma wpływy u polityków?
    Chroni go boski immunitet?

    Już dawno powinien odpowiedzieć za chociażby za pomówienia.

    # /George Orwell - Rok 1984/