eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoszerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji... › Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
  • Data: 2006-06-25 00:49:53
    Temat: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sweeden wrote:

    > a widzisz.

    Co widzę?

    > nie jest...

    I co z tego? Czyżbyś twierdziła, że rydzykowcy stanowią prawo i jak oni
    coś robią, to jest to OK i legalne?

    > ja slyszalam. I uwazam ze kazdy debil ma prawo do wyrazenia opinii.
    > Bo widzisz, czasami w tej opinii moze pojawic sie wynalazek kola.

    Jaki wynalazek może wyniknąć z tezy "żyd twój wróg"? Poza genocydem,
    który już dawno wynaleziono...

    [ciach]

    > Co innego jest CHCENIE a co innego FAKT WPROWADZZENIA W ZYCIE.

    Paragrafy z kodeksu karnego zostały ci przedstawione.

    Skoro ich nie rozumiesz - twój problem.
    [ciach]

    > Jezeli nie lubie Zydow, to wolno mi.

    A we mnie obrzydzenie budzi widok dwóch całujących się facetów.

    Ale nie głoszę haseł "homoseksualista twój wróg".

    > Jezeli nie lubie lodow waniliowych,
    > to tez mi wolno.

    Lody waniliowe to jakaś grupa wyznaniowa lub etniczna?

    Pomijając taki detal, że "nie lubię" to jedno a "to nasi wrogowie i
    należy ich wszelkimi środkami zwalczać" to drugie.