  • 1. Data: 2006-06-24 07:52:34
    Temat: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Witam!!!

    Ostatnio głośno zrobiło się w sprawie organizacji "Krew i Honor" i ich
    strony "Red Watch" - pojawiają się doniesienia o pirwszych
    aresztowaniach, ale strona jakoś siedzi w Internecie nadal, raz czytałem
    co jest na niej zamieszczane. Ostatnio przeglądałem strony lokalnych
    władz i członków Młodzieży Wszechpolskiej i podobieństwo jest wręcz
    uderzające.

    Chociażby strona jednego z działaczy, na jaką trafiłem:
    http://leszek-bigaj.webpark.pl/ja.html

    Nie dosyć, że na początku zapewnia o swojej nienawiści do "Lewakow,
    liberalow, anarcholi i racjonalistow" to w dziale artykuły można
    przeczytać ciekawe informacje o Narodowym Radykaliźmie, jak chociażby:

    "Narodowy Radykalizm jest sposobem zycia. Jego cecha charakterystyczna
    jest walka o tradycyjne wartosci. !!!Walka nie prowadzona na slowa!!!"

    "NR nie uzywa przemocy jesli nie jest ona konieczna. Tak jak kazdy
    normalny czlowiek jest gotowy zabic w obronie rodziny tak NR nie cofnie
    sie przed zadnym rozwiazaniem w obronie swego Narodu ktory uwaza za
    rodzine."

    Przyznaje również, że: "Prawda jest iz wielu sposrod NR jest skinami"

    Jeszcze bardziej rażą jego wypowiedzi na forum internetowym:

    "Żydzi stanowią zagrożenie dla Kościoła. Są oni heretykami a nie
    "starszymi braćmi". Nie można co prawda w ich przypadku mówić o
    bogobójstwie, lecz nie zmienia to faktó iż są oni nieprzyjaciółmi
    Kościoła a ich postępowanie należy bezwzględnie potępiać..."

    A na deser fragmenty deklaracji ideowej MWP:

    "Mlodziez Wszechpolska odwoluje sie do kanonu zasad Jedynej, Prawdziwej,
    Swietej Wiary Katolickiej, uwazajac Boga za ostateczny cel czlowieka."

    "Mlodziez Wszechpolska zamierza dokonac odnowy moralnej i narodowej
    mlodego pokolenia, wypowiadajac wojne doktrynom gloszacym samowole,
    liberalizm, tolerancjonizm i relatywizm. Pragniemy wyprzec z zycia
    narodu podlosc, falsz i brud. "

    "Srodkami naszej dzialalnosci czynimy prace formacyjna w duchu narodowym
    i katolickim, aktywna i szeroko prowadzona walke z zagrozeniami narodu i
    Kosciola" (Ich zachowanie pokazuje jak szeroko rozumieją pojęcie "walki"...)

    "Nasza wspólna praca dazymy do zbudowania katolickiego panstwa narodu
    polskiego,"

    I teraz chciałem zapytać, czy w przypadku którejkowiek z tych wypowiedzi
    doszło do złamania prawa? A jeśli tak, to na podstawie jakiego arykułu i
    co można z tym zrobić?

  • 2. Data: 2006-06-24 11:39:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Atlantis wrote:

    > Ostatnio głośno zrobiło się w sprawie organizacji "Krew i Honor" i ich
    > strony "Red Watch" - pojawiają się doniesienia o pirwszych
    > aresztowaniach, ale strona jakoś siedzi w Internecie nadal, raz czytałem

    Bo serwery są w USA i to co gorsza domeny są wykupione przez pośrednika,
    więc ciężko z nich wycisnąć jakiekolwiek działanie.
    [ciach]

> [...]

    > I teraz chciałem zapytać, czy w przypadku którejkowiek z tych wypowiedzi
    > doszło do złamania prawa? A jeśli tak, to na podstawie jakiego arykułu i

    256-257KK

    Swoją drogą jestem przerażony, że te naziolki zyskują wpływy a ich
    fuhrer jest wicepremierem...

  • 3. Data: 2006-06-24 12:10:57
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Chociażby strona jednego z działaczy, na jaką trafiłem:
    > http://leszek-bigaj.webpark.pl/ja.html

    Najciekawsze jest dla mnie motto. "Bog, ojczyzna, rodzina"... a honor gdzies
    sie zapodzial ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2006-06-24 12:45:37
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 24 Jun 2006 09:52:34 +0200, Atlantis napisał(a):

> [...]
    >
    > I teraz chciałem zapytać, czy w przypadku którejkowiek z tych wypowiedzi
    > doszło do złamania prawa? A jeśli tak, to na podstawie jakiego arykułu i

    na pewno doszło do złamania zasad ortografii i interpunkcji :D

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2006-06-24 12:49:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Swoją drogą jestem przerażony, że te naziolki zyskują wpływy a ich
    > fuhrer jest wicepremierem...

    przerazenie bierze jak sie do galerii spojrzy
    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 6. Data: 2006-06-24 13:27:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > Najciekawsze jest dla mnie motto. "Bog, ojczyzna, rodzina"... a honor gdzies
    > sie zapodzial ;-)

    Duh...

  • 7. Data: 2006-06-24 14:10:44
    Od: zbro <d...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bo serwery są w USA i to co gorsza domeny są wykupione przez pośrednika,
    > więc ciężko z nich wycisnąć jakiekolwiek działanie.

    wow!

    A nie uwazasz ze kiedy dostaja emaila z Polski z prosba o usuniecie, to
    nie ma podsmiechujek?

    Bo ja mysle ze sa.

    Niby z jakiej racji ktos ma podporzadkowac sie debilom z Polski?

    Hint: "Nuremberg files"

    > [ciach]

    > 256-257KK

    A w jaki sposob dokladniej, bo nie widze nic kryminalnego w tej *opinii*.

  • 8. Data: 2006-06-24 15:12:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zbro wrote:

    > Niby z jakiej racji ktos ma podporzadkowac sie debilom z Polski?

    Sęk w tym, że właśnie debilom z (wszech)Polski się (za pieniądze)
    podporządkowują (dostarczają im usługi).

    [ciach]

    > A w jaki sposob dokladniej, bo nie widze nic kryminalnego w tej *opinii*.

    Twoje problemy ze wzrokiem (i rozumem) są tylko i wyłącznie twoim problemem.

    Autor strony publicznie znieważa grupę ludności z powodu przynależności
    narodowej/etnicznej/wyznaniowem oraz nawołuje do nienawiści z tego powodu.

    Teraz tylko (wszech)gnojkiem powinien zająć się jakiś kompetentny
    prokurator.

  • 9. Data: 2006-06-24 18:16:02
    Od: Sweeden <m...@t...de>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Sęk w tym, że właśnie debilom z (wszech)Polski się (za pieniądze)
    > podporządkowują (dostarczają im usługi).

    Bo w panstwie prawa trudno zrozumiec ze wolnosc wypowiedzi dotyczy
    wszystkich bez wyjatku, a nie plitycznie poprawnhych wg obecnie
    obowiazujacej opcji politycznej.

    Za ocenzurowanie, czyli bezprawne zerwanie umowy, subskrybent moglby
    domagac sie wysokiej nawiazki.

> [...]
    > narodowej/etnicznej/wyznaniowem oraz nawołuje do nienawiści z tego powodu.

    To ty tak uwazasz. Radio z ryjem nadaje takie teksty codziennie i nikt
    nie odwazy sie nawet zapytac Ojca Dyrektora o zdefraudowane akcje stoczni.

    Kazdy ma prawo miec opinie o jakiejkolwiek narodowosci. Dotyczy to
    rowniez opinii negatywnej.

    > Teraz tylko (wszech)gnojkiem powinien zająć się jakiś kompetentny
    > prokurator.

    A dlaczego nie Ojcem Dyrektorem za TO SAMO?

  • 10. Data: 2006-06-24 19:17:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sweeden wrote:

    > Bo w panstwie prawa trudno zrozumiec ze wolnosc wypowiedzi dotyczy
    > wszystkich bez wyjatku, a nie plitycznie poprawnhych wg obecnie
    > obowiazujacej opcji politycznej.

    Aha. Czyli rozumiem że protestowałbyś, jakbym opublikował zdjęcia twoje
    i twojej matki skomponowane i skomentowane tak, że imputowałyby
    regularny incest? ;->

    > Za ocenzurowanie, czyli bezprawne zerwanie umowy, subskrybent moglby
    > domagac sie wysokiej nawiazki.

    "Nawiązki"? ROTFL

    [ciach]

    > To ty tak uwazasz. Radio z ryjem nadaje takie teksty codziennie i nikt

    Radio z ryjem nie stanowi prawa. Oni też powinni beknąć.

    Zresztą to ta sama klika.

    > nie odwazy sie nawet zapytac Ojca Dyrektora o zdefraudowane akcje stoczni.

    Ostatnio się właśnie chyab dopytują.

    > Kazdy ma prawo miec opinie o jakiejkolwiek narodowosci. Dotyczy to
    > rowniez opinii negatywnej.

    Opinie o narodowości??

    Tylko tępi nacjonaliści mogą przypisywać konkretne cechy całym narodom.

    > A dlaczego nie Ojcem Dyrektorem za TO SAMO?

    Dlaczego mnie się o to pytasz?