eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoszerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
  • Data: 2006-06-25 08:47:51
    Temat: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Jun 2006 21:17:55 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > Sweeden wrote:

    [...]

    > Opinie o narodowości??
    >
    > Tylko tępi nacjonaliści mogą przypisywać konkretne cechy całym narodom.

    Nie znam "folkloru grupy". Czy to znaczy, że Sweeden jest [piip]
    nacjonalistą?
    Wydaje mi się, że nie jestem nacjonalistą, ale z pewnymi narodami zawsze
    mi się kojarzy tzw. "maniana", życie poza czasem.
    Lekką przesadą jest, że nie można przypisywać cech całym narodom.
    Powstaje pytanie, czy przypisanie _negatywnych_ cech całym narodom jest
    juz nacjonalizmem?

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

    --
    abakan