  • Data: 2009-11-25 23:46:00
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 00:14:41 +0100, Zygmunt napisał(a):

    > To jest w skrócie wynik wyborów do parlamentu o czym niektórzy tu nie
    > pamiętają

    A żeś palnął teraz. Jeśli naród rozpatrzymy jako zbiorowość tych, co
    żyją, tych, co żyli, tych co będą żyli to np pogrzeby powiedzą więcej niż
    wybory.

    > tzn ateiści wybierają sobie ateistów, katolicy katolików, pozostali
    > też swoich.

    Jakby tak było to by było ok. Chyba bo do końca nie jestem przekonany.

    > Taki parlament jest więc teoretycznie przedstawicielem narodu i zarządza
    > podatkami obywateli. Skoro liczebność posłów w parlamencie odpowiada
    > podziałowi społeczeństwa to i taki jest później podział pieniędzy na
    > inwestycje i dotacje - na fundacje, stowarzyszenia, działalność
    > religijną ale także na takie
    > badziewie ateistyczne jak publiczna TV, czy inne ateistyczne bożki jakby
    > chociaż finansowanie
    > awantur kiboli.

    Kibole nie są ateistyczni. Sposób patrzenia na kiboli to temat na inne,
    ciekawe rozważania. Z reżimową TV coś jest na rzeczy, z fundacjami
    jeszcze bardziej.

    http://pclinuxos.org.pl/