  • Data: 2009-11-26 07:03:56
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > A świat (w tym ja) nie potrzebuje Zygmunta.
    > Zygmunt jest bowiem czubkiem i pasożytem.
    > Nie potrzebuje oświaty, ale ktoś go nauczył pisać i on bezczelnie z tego
    > korzysta.
    > Nie potrzebuje policji, ale jak go zbiry napadną i policja przybędzie to
    > ich zapewne nie odpędzi.
    > Nie potrzebuje straży pożarnej i zapewne ją pogoni płonąc we własnym
    > palącym się domu.
    > Zygmuntowi wydaje się, że jest pępkiem świata i nie potrzebuje dróg
    > asfaltowych pod czyimś domem.
    > Itd.
> [...]

    Może zagłosujmy
    Kto nie potrzebuje Zygmunta??

    Jak większość będzie za to czy Zygmunt zaakceptuje wyrok i podda się
    eutanazji?
    W końcu jak rządy większości to rządy większości.
    Zygmunt, będąc w mniejszości nie będzie miał nic do gadania.
    Powinno mu się podobać, o takiej "demokracji" wszak marzy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813