  • Data: 2009-11-26 08:03:36
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Zrozum, po co mi droga asfaltowa pod twoim domem? - to dla mnie tylko
    strata
    pieniędzy.

    Nie kościoła tylko Boga.
    I wreszcie zrozumiałeś czym różnią się ateiści od ludzi wierzących i czemu
    ich
    nie umiesz zrozumieć.
    Ateista musi się przed wszystkim zabezpieczać, boi się końca swojej
    egzystencji,
    przyspieszonego rozpadu w pył, walczy o każdy duperel bo to jest
    wyznacznikiem
    jego szczęścia doczesnego - bo wiecznego to on nie ma.
    Osoba wierząca ma mnóstwo czasu (wieczne życie) i nic jej nie możesz zrobić
    bo na ziemi
    nie kończy sie jej istnienie - więc się nie boi. To oczywiście jest prawdą
    tylko dla osób 100%
    wierzących, ale przeciętność którą widać na ulicach i w kościołach to są
    osoby i tak niewierzące
    mimo, że wykonują czynności charakterystyczne dla osób wierzących.

    No cóż niemożność zrozumienia drugiej osoby można tak odbierać...

    > Może zagłosujmy
    > Kto nie potrzebuje Zygmunta??
    >
    > Jak większość będzie za to czy Zygmunt zaakceptuje wyrok i podda się
    > eutanazji?
    Eutanazja jest zabroniona w mojej wierze, nie ja daję życie i ja nie mogę go
    odbierać.
    Wymyśl coś innego.

    > W końcu jak rządy większości to rządy większości.
    > Zygmunt, będąc w mniejszości nie będzie miał nic do gadania.
    > Powinno mu się podobać, o takiej "demokracji" wszak marzy.

    To prawda, jak w parlamencie, większością głosów wybraliśmy niestety takich
    a nie innych
    posłów (co prawda to system nie dopuszcza wolnych wyborów ) więc rządzą jak
    rządzą.
    Ostatnio nażekaliście że za dużo na KK dają :)

    Jeśli uchwalą, że nie jestem potrzebny na liście to zamilknę, a jeśli by
    posłowie nie chcieli nad takim
    twoim wnioskiem głosować (mówie jeśli - bo to nie jest przesądzone niestety)
    to możesz zebrać podpisy
    pod wnioskiem o referendum krajowe w mojej sprawie (a może teraz to trzeba
    robić już referendum europejskie?)