  • Data: 2009-11-26 13:35:39
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.11.26.13.07.06@Eustachy.pl...

    > Ciekawe czemu te beksy tutaj:
    > Potrafią tylko płakać: dajcie nam! dajcie nam!????

    masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem?
    wytykaja syf jaki sie zrobil po wprowadzeniu religi do szkul i tyle, jesli
    cos ma byc uczone, powinno byc uczone przez ludzi kompetentnych, a nie
    przypadkowe osoby, skoro marnotrawimy kase na sukienkowcow i katechetow,
    wydajmy rowniez na etykow

    > państwo jest obywatelskie.

    pastwo powinno byc laickie i tego sie trzymajmy

    > Jasne czemu te wszystkie luminarze ateizmu na państwowych stołkach?

    a po polsku jakbys to napisal?

    > Mamy długi bo w rządach dużo wolnomyslicieli było, podziękuj lewicy
    > laickiej.

    :) podziekuje, jak wyplenia ta czarna mafie

    > Egzorcysta na ryki nie pomoże.

    pomoze, pytanie tylko czy przezyjesz egzorcyzmy

    > Nie powtarzam żadnej mantry, usiłujesz sobie to wmówić, żeby ukryć Twoją
    > spaczoną wizję rzeczywistości.

    moja wizja nie jest spaczona, patrze, widze i martwi mnie obecny stan

    > I średniowiecze nie było takie złe: było więcej wolności jak pod
    > ateistycznym reżimem Kima na pewno.

    no to mamy jasnosc i obraz twojej spaczonej abonowa indoktrynacja wizji
    swiata