  • Data: 2009-11-26 07:47:41
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.11.25.13.16.52@Eustachy.pl...

    > Na ateizm i inne ideolo tez nie wszyscy muszą a płacą.

    na ateizm nikt nie placi, ale ty jak widac nie jestes tego w stanie pojac, i
    kielbasi ci sie wszystko

    > Jakbyś był w stanie pomyśleć abstrakcyjnie to żeby być konsekwentnym
    > musiałbyś sformułować zasadę:
    > "rozdział państwa od wszystkiego" i konsekwentnie ją realizować.

    panstwo jest swieckie i tyle, obywatele moga byc religijni, z jedna religia
    dominujaca, ale to nie znaczy ze zaraz jest to panstwo wyznaniowe i placisz
    podatki na utrzymanie struktur tego panstwa a nie na ideologie

    > 2. Toż tłumacze, że nie wszyscy płacą na Kościół bo podatki katolickie są
    > na tyle duże, że dają nadmiar.

    w dupie byles i gowno widziales, i pewnie dlatego ze "podatki katolickie" sa
    takie duze, to mamy dlugi na swiecie i ciagniemy sie w ogonie europy

    > Jest ich paru tylko głośno ryczą.

    to do egzorcysty idz

    > Po pierwsze z sensem a po drugie usiłujesz ukryć ateistyczny występek.

    bez sensu, w dodatku jak mantre powtarzasz haslo "kto nie znami ten
    przeciwko nam", ze jak ktos smie cos przeciw kosciolowi powiedziec, to
    ateista, satanista, kounista i generalnie najlepiej go na stosie spalic, tak
    trudno ci pojac, ze nie mam ochoty aby moje podatki pasly czarne sukienki?

    > Tworzą bo katolicy płacą więcej, niż dostają.

    nic nie tworza, gdyby pozwolic im "tworzyc" pod dyktando ich pastucha kk,
    mielibysmy drugie sredniowiecze