  • Data: 2004-03-21 11:48:17
    Temat: Re: studia dzienne a wiek kandydata
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:5a33.000014d7.405cc71c@newsgate.onet.pl...

    > w jakie kierunki uderzasz? Z ciekawości pytam.I o jakie aplikacje
    chodzi?
    > Pozdr.
    > ag

    A takie badziewne. Psychologia/socjologia/filozofia/europeistyka. Tam
    gdzie egzaminy z wiedzy ogolnej sa, albo jakies testy wyboru, bo lubie
    bardzo takie rzeczy :-). Na scisle mnie nie bawi, bo skonczylem scisly i
    to zadna frajda, bo brak adrenalinki, ze sie nie zda. Na prawo jeszcze
    nie uderzalem, bo tam historie sie zdaje chyba wszedzie, a nie chce mi
    sie uczyc czegokolwiek na pamiec. Ale moze kiedys z nudow, kto wie. :)
    A aplikacje to mialem na mysli sedziowska, prokuratorska, radcowska itd,
    ktore po prawie czesto jeszcze sie robi.

    marekz