  • Data: 2004-03-21 15:37:56
    Temat: Re: studia dzienne a wiek kandydata
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:5a33.0000167e.405daccc@newsgate.onet.pl...

    > nie takie znowu badziewne ;).Ja tez skacze z kwiatka na kwiatek :).
    Proponuje
    > Ci jeszcze moze jakąś ASP.Problemy kultury współczesnej + tylko nieco
    > umiejętnosci a za to jaki maraton i wzrost adrenalinki w trakcie
    całego procesu
    > egzaminowania :)
    > Dzięki,
    > Pozdr.ag

    Jestem antytalenciem jesli chodzi o malowanie/rzezbienie itp., a na czym
    polega tam ta adrenalinka? Kolejne etapy i na kazdym mozna odpasc, tak ?
    Fajne. :) Najmilej wspominam egzamin na socjologie, najinteligentniejsze
    pytania. Najwieksza zabawe mialem przy psychologiach (normalna i
    stosowana) oraz medycynie. Przeżywanie "powaznosci" tych kierunkow bylo
    rozbrajajace. Zreszta na prawie chyba odchodzi podobne przeżywanie
    quasi-elitarnosci. Najwiekszy fuks i najwieksza adrenalinka - filologia
    polska :). Przy okazji, chyba osoby takie jak my zadaja klam
    stwierdzeniom, ze aby sie gdzies-tam dostac trzeba od razu dawac lapowki
    albo kogos znac, nie ? :)
    Dobra, ja koncze bo to off topic i zaraz zostane pogoniony.

    no to do nastepnego wstepnego, marekz :)