  • Data: 2004-03-21 15:55:09
    Temat: Re: studia dzienne a wiek kandydata
    Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Proponuje
    > całego procesu
    >
    > Jestem antytalenciem jesli chodzi o malowanie/rzezbienie itp. :)

    wiesz, no własnie o to chodzi ze to nie o talent chodzi a umiejętność
    patrzenia, podstawowy błąd "myslowy" kandydatów na takie studia a zwłaszcza
    teraz kiedy paradygmaty sie zmieniają i dzisiejszy twórca to raczej filozof i
    obserwator współczesnej rzeczywistosci a wiec również analityk

    > Najmilej wspominam egzamin na socjologie, najinteligentniejsze pytania.
    > najwieksza zabawe mialem przy psychologiach (normalna i stosowana) oraz
    > medycynie. Przezywanie "powaznosci" tych kierunkow bylo rozbrajajace.
    > Zreszta na prawie chyba odchodzi podobne przezywanie. Najwiekszy fuks -
    > filologia polska :). Przy okazji, chyba osoby takie jak my zadaja klam
    > stwierdzeniom, ze aby sie gdzies-tam dostac trzeba od razu dawac lapowki
    > albo brak korepetycje u tych co egzaminuja, nie ? :)
    jasne , najfajniejsze sa opowiesci tych , którym sie nie udało :)
    ponadto powiem ci ,że taki sposób funkcjonowania np . w danii gdzie zalezy
    panstwu na tych co to "się wykształcają";) jest dodatkowo opłacany jak jesteś
    rezydentem.Moze byc to wiec sposob na zycie- nie chcesz pracowac tylko uczyć
    sie tak więc uczysz sie = pracujesz.
    U nas niestety nie licze na taki "przełom mentalny" w najblizszym 25-leciu.
    Szkoda.

    > Dobra, ja koncze bo to kompletny off topic i zaraz zostane pogoniony.
    dygresje są zawsze najistotniejsze :)

    > do nastepnego wstepnego, marekz :)

    do następnego :) ag.