  • Data: 2021-07-19 20:19:51
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2021 o 15:28, J.F. pisze:
    > Ale skoro pacjent lezy i dyszy, to ma szybko przelaczyc na dyspozytora
    > karetek i o adres dla karetki pytac, a nie o personalia zglaszajacego,
    > adres zamieszkania itp.

    Po co ma Cię przełączać? Oni wysyłają chyba formatkę. Przynajmniej u nas
    tak jest, że CPR wypełnia, a potem zaznacza, komu to wysyła. Dwa dni
    temu, jak gość zadzwonił i powiedział, że potrzeb na jest Policja pod
    takim i takim adresem, a potem się rozłączył i nie można było się
    zwrotnie dodzwonić, to pojechały dwa patrole na wszelki wypadek po
    upewnieniu się, że facet dzwonił spod podanego adresu.

    > Albo np wzywam karetke do ojca, korzystam z jego telefonu domowego.
    > I co mam mowic na pytanie "z jakiego numeru pan dzwoni" ?

    Dziwne, bo operatorowi się wyświetla numer, a również jego adres
    instalacji przy telefonie stacjonarnym albo miejscowość, jeśli to komórka.

    > A potem oni usilnie chca sie na ten telefon kontaktowac, sms wysylaja
    > ... to niech sobie, k*, poprawia system, skoro nie maja wplywu.

    O SMS nie słyszałem. Natomiast faktycznie instrukcja mówi, że należy
    chwilę poczekać przy stacjonarnym. Ta chwila jest potrzebna, gdy
    "formatka" jest gdzieś przesłana, a służby mają wątpliwość co do adresu.
    Nie wszystkie adresy są w Google, czy Geoportalu. Czasem ktoś oddzwania,
    by dopytać, jak dojechać, albo uzgodnić coś. W mieście pewnie rzadziej,
    ale na wsiach, gdzie numery są nakładane w kolejności budowania, to bywa
    to pomocne.

    --
    Robert Tomasik