  • Data: 2021-07-20 06:52:28
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale Ty nie wiesz, że jednocześnie.

    Ale krzyk po zdarzeniu sugeruje powiązanie.

    > Moje doświadczenia ze wspomnianym gdzieindziej kabekaesem wyglądały tak
    > (prl, końcówka lat 70.). Strzelnica przyzakładowa, 25 lub 50 m do tarcz.
    > Materace, karabinki (muszka-szczerbinka, nie żadna luneta), jedna luneta
    > na statywie. Koncówka strzelnicy to mur wysoki na jakieś 5-7m zachodzący
    > na boki (taki betonowy ceowinik). Przed murem ściana z desek tworząca
    > gruby na 1m zbiornik z piaskiem wysoki na jakieś 1.5m. Na deskach (czy
    > co tam z nich zostało) tarcze. Strzał. Gapienie się w lunetę. Jest w
    > tarczy? Jest. Brawo. Nie ma? To pewnie jest w deskach lub w piachu.
> [...]

    Nie wiem - ja strzelałem to widziałem. Zresztą tak jak napisałem -
    większość ewakuacji poza strzelnicę to ewidentnie strzały w niewłaściwym
    kierunku - a to ciężko przeoczyć. No i strzelnice się chyba trochę zmieniły.

    Pomińmy technikalia - wiemy że spierdolił i słychać krzyk - przerywamy
    zawody i biegniemy sprawdzić czy "eee to pewnie kogoś samochód
    pierdolnął albo marcin ze szwagrem świruje"?

    --
    Shrek