  • Data: 2021-07-20 03:12:25
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-07-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zależy od punktu widzenia - tak jak napisałem - jak kogoś zabijesz przy
    > wyprzedzaniu to chyba za każde wykroczenie z osobna, które do tego
    > doprowadziło cię nie ścigają. Tu w "spowodowaniu śmierci" masz w
    > pakiecie nieudzielenie pomocy - jakbyś skutecznie udzielił to zarzut
    > byłby inny;)

    No właśnie jakoś tego nie widzę. Co innego jakbym chciał zabić, ale
    skoro to był wypadek to powinienem być zobowiązany do udzielenia pomocy,
    czy jestem sprawcą, czy kościelnym.

    > No ale ty postulujesz żeby wszytkie możliwe stawiać?

    Nie tyle postuluję, co wydaje mi się, że możnaby, a jeśli nie to nie
    wiem dlaczego.

    > https://alkopatrol.pl/kara-za-ucieczke-z-miejsca-wyp
    adku

    > Trzeci paragraf - zabezpieczone przed ctrlc

    No to może nie był to za dobry przykład, bo choć rzecz popularna to
    akurat przepis szczególny.

    --
    Marcin