  • Data: 2021-07-20 16:08:16
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.07.2021 o 09:50, J.F. pisze:

    > U mnie mowi ze przelacza i przelacza.

    Dziwne. Chyba, że dzwonisz o coś, co nie jest związane z ratownictwem.

    > A po co dwa?

    Na wszelki wypadek, bo nie można było mieć pewności, co zastaną. Po
    prostu patrol dostał tzw. wzmocnienie.

    > Bo to byl SMS z wynikiem testu covid.
    > Czyli juz chyba ze szpitala. Ktory sobie "numer kontaktowy" wzial ze
    > zgloszenia.

    Oooo! To coś nowego.

    > A ja musialem warowac przy telefonie, zeby potem informacje dostac, co
    > dalej.

    To najprawdopodobniej wzywałeś transport do szpitala, a nie zdarzenie
    nagłe.

    > A mogliby spytac o numer kontaktowy ...

    Domyślnie uznają, że numer z którego dzwonisz jest kontaktowy, ale nie
    sądzę, by ktoś odmówił dopisania innego do kontaktu.

    --
    Robert Tomasik