  • Data: 2021-07-19 20:08:37
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2021 o 15:51, Olin pisze:
    > A nie można zbierać łusek?

    Jak strzelasz w pomieszczeniu, to można. Ale musiałbyś po każdym
    strzelającym to robić.

    > ZTCP na strzelnicy zbierali i liczyli. Kiedy strzela na raz 10 osób, to
    > liczenie strzałów jest raczej kłopotliwe.

    No więc z zasady nie prowadzę strzelania z niepewnymi 10-cioma osobami.
    N Awet, jeśli mamy 10 stanowisk i 10 tarcz, to nie problem, by strzelali
    kolejno, a ja przy każdym stoję. Potem hurtem się idzie do tarczy.

    Jeśli to zawody i każdy ma swoją broń, to nie ma sensu liczenie. Każdy z
    nich może sobie kupić paczkę amunicji, więc nikt nie będzie do kieszeni
    brał naboju.

    Generalnie wiele zależy od tego, z kim się strzela.

    --
    Robert Tomasik