    From: "Ewfka" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: straszenie firma odzyskujaca dlugi.
    Date: Mon, 16 Dec 2002 08:18:07 +0100

    Odpowiedz mi na jedno pytanie, jak byś się czuł gdybyś komuś pożyczył
    pieniądze a ktoś cię olał i nie oddawał? To że popsuły wam się kontakty nie
    zwalnia cię z obowiązku zwrotu tych pieniędzy. Ktoś miał do ciebie zaufanie
    i "na gębę" pożyczył ci kasę a ty teraz tak postępujesz. Ja bym stawała na
    głowie żeby kogoś nie zawieść. A to że cię straszy zbirami to na pewno nie
    jest zgodne z prawem jednak nie licz na pomoc policji, oni przyjmą tylko
    zgłoszenie. Myślisz że dadzą ci ochronę? Wierz mi że zainteresują się tym
    dopiero gdy coś ci się stało. Ja ci radzę dogadać się z nim i może ustalić
    jakiś harmonogram spłat i trzymać się go. Ewentualnie wyświadczyć mu jakąś
    usługę (tylko nie czytaj między wierszami bo nie ma tu żadnych podtekstów).
    Oddać trzeba
    Pozdrawiam Ewfka